Τον περασμένο χρόνο, είδαμε ένα ζευγάρι πανέμορφα ηλεκτρικά σκάφη όπως ήταν η δημιουργία του Frank Stephenson και το Alfastreet Energy 23C . Τώρα, έχουμε έναν οπαδό και ενθουσιώδη φίλο των EV-boats, τον Scott Masterson, ο οποίος έχει μετατρέψει ένα Bayliner 175 του 2016 σε ένα ηλεκτρικό ταχύπλοο.

Ο κ. Masterson, ο οποίος είχα τη χαρά να μιλήσω μαζί του στο τηλέφωνο, μίλησε για το πάθος του για τη μετάβαση στις ηλεκτρικές μεταφορές. Εκτός από τη μετατροπή του Bayliner και την εξοδό του με αυτό μερικές φορές την εβδομάδα σε λίμνες, κατέχει επίσης ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο Coda που χρησιμοποιεί τα τελευταία δύο χρόνια ως καθημερινός οδηγός του.

Σύμφωνα με τον ίδιο, δεν είχε προβλήματα ούτε με το Bayliner ούτε με την Coda και έχουν κάνει την ζωή του ευκολότερη λόγω της ευκολίας «ανεφοδιασμού» και της περιορισμένης συντήρησης. Επιπλέον, μου είπε το ότι δεν χρειάζεται να είναι γύρω και να αναπνέει, τους καπνούς βενζίνης, είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα.

Στο φόρουμ Electric Seas , ο Masterson μοιράζεται τις λεπτομέρειες για το έργο του, συμπεριλαμβανομένων των φωτογραφιών και των βίντεο. Ένα από τα οποία, πηγαίνει σε βάθος για όλες τις τροποποιήσεις που ολοκλήρωσε στο σκάφος.

Ως σύντομη επισκόπηση του μετασχηματισμού, εξηγεί ότι έβγαλε τον κινητήρα 3.0L Mercruiser υπέρ ενός κινητήρα επαγωγής AC τριών φάσεων 147 ΗΡ που ψύχεται με λάδι για τη ρύθμιση της θερμοκρασίας, εισάγει έναν ελεγκτή Curtis Model 1222 για το υδραυλικό τιμόνι και ενσωματώνει δομοστοιχεία μπαταρίας Tesla από αυτοκίνητα Smart που τοποθετούνται κάτω από τα καθίσματα – η Tesla τις χρησιμοποίησε για να κάνει ηλεκτρικό το σύστημα κίνησης του Smart EV για την Daimler.

Άλλες γενικές προδιαγραφές περιλαμβάνουν:

  • Συστοιχία μπαταριών 32 kwh (σύνολο 10 μονάδων Tesla) και εύρος EV περίπου 25 μιλίων
  • Χρόνος φόρτισης 12 ωρών στα 120v και χρόνος φόρτισης 4 ωρών στα 240v
  • Ταχύτητα ταχύτητας 25-30 mph και μέγιστη ταχύτητα 53 mph
  • Βάρος περίπου 900 kg (862 kg)

Στο φόρουμ στον ιστότοπο της Tesla , ο Masterson σημειώνει ότι όλο και περισσότερες λίμνες, γίνονται λίμνες «χωρίς φυσικό αέριο». Με την έμφαση να δίνεται στις πόλεις και τα κράτη προκειμένου να διατηρήσουν την καθαριότητα των υδάτινων σωμάτων τους, θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πόσο κοινά μπορούν να γίνουν τα ηλεκτρικά σκάφη.

Σύμφωνα με τον ίδιο, όλη η εργασία στο σκάφος δεν ήταν πραγματικά τόσο πολύπλοκη.Παραδόξως, τα συστήματα σε ένα σκάφος είναι σχετικά απλά σε αντίθεση με ένα αυτοκίνητο. Ενώ το έργο του πήρε περίπου 3 μήνες για να ολοκληρώσει την εργασία του με μερική απασχόληση, σημείωσε ότι αν κάποιος επικεντρωθεί αποκλειστικά στην τροποποίηση του σκάφους με ένα επιπλέον χέρι βοηθείας, θα χρειαζόταν μόλις δύο εβδομάδες.

Ρίξτε μια ματιά στο σκάφος του σε δράση κάτω κάτω:

Αφήστε τις σκέψεις και τα σχόλιά σας παρακάτω!