Αποκαλύφθηκε το σχέδιο του νέου φέρι υδρογόνου HySeas III
Στο τελευταίο στάδιο του έργου HySeas III της Σκωτίας ολοκληρώθηκαν οι αποδόσεις ενός προτεινόμενου πορθμείου που κινείται με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Το έργο στοχεύει το πλοίο να γίνει το πρώτο θαλάσσιο πλοίο της Ευρώπης που θα χρησιμοποιεί τη λύση καθαρής πρόωσης.
Το προτεινόμενο πλοίο είναι διπλού άκρου και έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 120 επιβάτες και 16 αυτοκίνητα ή, εναλλακτικά, δύο φορτηγά. Σχεδιασμένο για αποθήκευση ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, το πλοίο θα εξυπηρετεί διαδρομές μεταξύ Kirkwall και Shapinsay στο Orkney, όπου η αιολική ενέργεια χρησιμοποιείται για την παραγωγή καυσίμου υδρογόνου. Το πλοίο θα μπορεί επίσης να εκτελεί δρομολόγια από και προς άλλα λιμάνια όπου θα είναι διαθέσιμο υδρογόνο στο μέλλον.
Τα σχέδια των πορθμείων προμηθεύτηκαν από τον Όμιλο AqualisBraemar LOC. Το επόμενο βήμα για το έργο του σκάφους θα περιλαμβάνει την αναζήτηση έγκρισης σκοπιμότητας κατ’ αρχήν από τον Νηογνώμονα DNV.
Στο Μπέργκεν της Νορβηγίας, διεξάγονται δοκιμές για να αποδειχθεί το πλήρες σύστημα μετάδοσης κίνησης του σκάφους, που αποτελείται από τα συστήματα κυψελών καυσίμου, μπαταρίας, πολλαπλής κίνησης και πρόωσης. Η δοκιμή πλήρους μεγέθους στοχεύει να αντικατοπτρίσει τις απαιτήσεις φορτίου της νέας κατασκευής στην προγραμματισμένη διαδρομή μεταξύ Shapinsay και Kirkwall. Τα αποτελέσματα της δοκιμής θα χρησιμοποιηθούν για την επιβεβαίωση των απαιτήσεων ισχύος και χωρητικότητας καυσίμου του πορθμείου.

Προς το παρόν, ο σχεδιασμός του πορθμείου έχει προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2022. Μετά από αυτό, ο συνεργάτης της HySeas III, Caledonian Maritime Assets Limited (CMAL) θα αναζητήσει χρηματοδότηση από άλλους εταίρους για να προχωρήσει το εγκεκριμένο σχέδιο στο στάδιο της προμήθειας. Σε αυτό το στάδιο θα γίνει ο διαγωνισμός και η κατασκευή του σκάφους.
«Γνωρίζουμε ότι οι θαλάσσιες μεταφορές παραμένουν ο μεγαλύτερος εκπομπός αερίων θερμοκηπίου στο Ηνωμένο Βασίλειο και το έργο μας HySeas III , θα ανοίξει το δρόμο για το πρώτο θαλάσσιο σκάφος που χρησιμοποιεί αμιγώς ανανεώσιμες πηγές ενέργειας», δήλωσε ο John Salton, διευθυντής στόλου και διευθυντής έργων, CMAL.
«Βλέποντας τα πρωτότυπα σχέδια ζωντανεύει το έργο. Ο σχεδιασμός του σκάφους βασίζεται σε γενικές γραμμές στα μεγαλύτερα πλοία μας κατηγορίας loch, τα οποία έχουν διπλό άκρο.»
Tags In
Κατηγορίες
- Electric Vessels (1)
- Partnerships (1)
- Podcast (1)
- Yachts (3)
- Άλλες χώρες (2)
- Ανακοινώσεις (4)
- Ανακύκλωση (1)
- Αυτόνομα σκάφη (4)
- Δελτία Τύπου (4)
- Διαγωνισμοί (8)
- Εκθέσεις (2)
- Εναλλακτικά καύσιμα (7)
- Ενέργεια & Περιβάλλον (4)
- Ένοπλες Δυνάμεις (2)
- Επιστήμη (2)
- Επιχειρήσεις (2)
- Έρευνα (4)
- Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο (3)
- Ηλεκτρικά & Υβριδικά πλοία (14)
- Ηλεκτρικά Ρυμουλκά (1)
- Ηλεκτρικά φέρρυ (16)
- Ηλιακά Σκάφη (2)
- Ιστορικές Αναφορές (3)
- Κλιματική αλλαγή (8)
- Κυβερνητικά νέα (3)
- Κυψέλες υδρογόνου (8)
- Λιμένες (1)
- Μαζικές μεταφορές (10)
- Μετατροπές (2)
- Μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων (3)
- Ομιλίες (2)
- Παρουσιάσεις (13)
- Πολιτική (1)
- Προγράμματα (1)
- Σκάφη αναψυχής (2)
- Σκάφη εργασίας (1)
- Σταθμοί φόρτισης (5)
- Συμμετοχές (5)
- Συνεισφορές (1)
- Συστήματα πρόσδεσης (1)