Candela P-8 Voyager, το πρώτο ηλεκτροκίνητο «ιπτάμενο» θαλάσσιο ταξί που παρουσιάστηκε στη Βενετία
Η Candela είναι μια εταιρεία με έδρα τη Στοκχόλμη που παράγει ηλεκτρικά σκάφη με βάση το σύστημα υδροπτέρυγας (hydrofoil). Εδώ είναι τα νέα του οχήματα που παρουσιάστηκαν στο Boat Show της Βενετίας
Σχεδιασμένο για να αντικαταστήσει τα παραδοσιακά θαλάσσια ταξί και τα εμπορικά επιβατικά τζετ σκι , το Candela P-8 Voyager έκανε το ντεμπούτο του στο Boat Show της Βενετίας . Σχεδιασμένο από τον Σουηδό κατασκευαστή Candela, αυτό το ηλεκτρικό θαλάσσιο ταξί βασίζεται στις ίδιες υποθέσεις με το Candela C-8 , δηλαδή το σύστημα υδροπτέρυγων της εταιρείας , σχεδιασμένο να κάνει το σκάφος να ταξιδεύει έξω από το νερό και, με αυτόν τον τρόπο, να εξοικονομεί ενέργεια και να περιέχει εξοδα ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ.
Το μυστικό αυτών των οχημάτων αφορά τον κινητήρα C-Pod (τη λειτουργία του οποίου έχουμε εξηγήσει εδώ) , τον οποίο έχουν σχεδιάσει οι περισσότεροι από 50 μηχανικοί της εταιρείας με βάση την εμπειρία που έχουν συσσωρευτεί στις βιομηχανίες drone, αεροδιαστημικής και λογισμικού. Ένα ζεύγος υποβρύχιων ηλεκτροκινητήρων παρέχει ισχύ 50 kW και οδηγεί απευθείας τις αντίθετα περιστρεφόμενες έλικες χωρίς την ανάγκη ενδιάμεσων κινητήρων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την απουσία λαδιού ή ψυκτικού υγρού, καθώς και την απουσία θορύβου κατά τη λειτουργία του κινητήρα.
Ο ενσωματωμένος ελεγκτής ενεργεί αυτόματα στη γωνία προσβολής του φύλλου όταν το σκάφος φτάσει τους 16 κόμβους, επιτρέποντας στο όχημα να απογειωθεί και να πετάξει πάνω από τα κύματα. Αυτός ο ελεγκτής βασίζεται σε έναν αριθμό αισθητήρων για να προσδιορίσει το ύψος του κύματος και να εξασφαλίσει ομαλή οδήγηση ακόμη και σε αντίξοες συνθήκες. Το υψηλό ύψος οδήγησης και η δυνατότητα πραγματοποίησης 100 προσαρμογών ανά δευτερόλεπτο όσον αφορά την κύλιση, το βήμα και το ύψος επιτρέπουν στα υδροφόρα οχήματα της Candela να προχωρήσουν γρήγορα χωρίς να καταναλώνουν πολλά.
Το σύστημα που σχεδίασε ο Candela ταιριάζει επίσης πολύ καλά με εκείνες τις περιοχές όπου δεν είναι σκόπιμο να πολλαπλασιαστούν τα σκάφη, όπως ακριβώς η Βενετία. Σύμφωνα με τον Candela, το ίχνος που άφησαν τα υδροπτέρυγα του δεν είναι μεγαλύτερο από αυτό των γόνδολων της Βενετίας . Το Candela P-8 Voyager πλέει με 20 κόμβους και φτάνει σε τελική ταχύτητα 30 κόμβων.
Tags In
Κατηγορίες
- Partnerships (1)
- Podcast (1)
- Yachts (3)
- Ανακοινώσεις (4)
- Ανακύκλωση (1)
- Αυτόνομα σκάφη (4)
- Δελτία Τύπου (4)
- Διαγωνισμοί (8)
- Εκθέσεις (2)
- Εναλλακτικά καύσιμα (7)
- Ενέργεια & Περιβάλλον (4)
- Ένοπλες Δυνάμεις (2)
- Επιστήμη (2)
- Επιχειρήσεις (2)
- Έρευνα (4)
- Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο (3)
- Ηλεκτρικά & Υβριδικά πλοία (8)
- Ηλεκτρικά φέρρυ (15)
- Ηλιακά Σκάφη (2)
- Ιστορικές Αναφορές (3)
- Κλιματική αλλαγή (8)
- Κυβερνητικά νέα (3)
- Κυψέλες υδρογόνου (8)
- Λιμένες (1)
- Μαζικές μεταφορές (9)
- Μετατροπές (2)
- Μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων (3)
- Ομιλίες (2)
- Παρουσιάσεις (13)
- Προγράμματα (1)
- Σκάφη αναψυχής (2)
- Σκάφη εργασίας (1)
- Σταθμοί φόρτισης (5)
- Συμμετοχές (5)
- Συνεισφορές (1)
- Συστήματα πρόσδεσης (1)