Ακόμα δύο ηλεκτροκίνητα Fjord1 που θα έχουν συστήματα μπαταριών της Corvus
Η Corvus Energy, στο Richmond, BC του Καναδά, έχει επιλεγεί από τη Norwegian Electric System (NES) για την προμήθεια συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας με μπαταρίες ιόντων λιθίου (ESS) για δύο νέα εντελώς ηλεκτρικά φεριμπότ που κατασκευάζει ο νορβηγός ναυπηγός Havyard για το Fjord1.
Τα φεριμπότ θα εξυπηρετούν το δρομολόγιο Magerholm-Sykkylven. Αυτό είναι σε συνέχεια της παραγγελίας για την προμήθεια των ESS για τρία παρόμοια νέα οχηματαγωγά Fjord1 που θα λειτουργούν στη διαδρομή Hareid-Sulesund που είχε γίνει το Νοέμβριο του 2017.
Κάθε ένα από τα πέντε ηλεκτροκίνητα οχηματαγωγά πλοία, μήκους 111 μέτρων και χωρητικότητας 120 αυτοκινήτων, θα είναι εφοδιασμένο με 2.9 MWh Corvus Orca Energy ESS που θα παρέχει ηλεκτρικό ρεύμα με όλα τα ηλεκτρικά συστήματα και τα συστήματα πρόωσης NES. Αναμένεται να παραδοθούν το 2019.
“Το Fjord1 συνεχίζει να αναπτύσσει μια πολύ προοδευτική πορεία προς περιβαλλοντικά βιώσιμες επιχειρήσεις με αυτά τα επιπρόσθετα ηλεκτρικά φεριμπότ “, λέει ο Stein Ruben Larsen, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων στο NES, ένα ολοκληρωμένο ενσωματωμένο ηλεκτρικό σύστημα για την παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά. “Η αποδεδειγμένη αξιοπιστία, ασφάλεια και απόδοση του αερόψυκτου Orca ESS ήταν σημαντική για την ανάθεση αυτής της σύμβασης στην Corvus Energy”.
“Είναι τιμή για την Corvus Energy όπου για ακόμα μια φορά επιλέγεται για την παροχή συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας Orca για πλοία Fjord1”, λέει ο Roger Rosvold, Διευθυντής Λογαριασμού Sales & Key στο Corvus Energy. “Τα NES είναι εξειδικευμένοι και έμπειροι στην ενσωματώση των ηλεκτρικών συστημάτων και η στενή εταιρική σχέση μαζί τους στο σχεδιασμό και την παροχή αυτών των καινοτόμων λύσεων είναι το κλειδί για την επιτάχυνση της υιοθέτησης συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας”.
Η Corvus Energy αναφέρει ότι έχει προμηθεύσει ενέργεια από μπαταρίες σε πιο υβριδικά ή ηλεκτροκίνητα οχηματαγωγά πλοία από ό, τι όλοι οι άλλοι πάροχοι συστημάτων συνδυασμένης αποθήκευσης ενέργειας, με εμπειρία από 140+ έργα συνολικής ισχύος άνω των 100 MWh και 1,5 εκατομμυρίων ωρών λειτουργίας.
Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.
Κατηγορίες
- Yachts (2)
- Ανακοινώσεις (4)
- Ανακύκλωση (1)
- Αυτόνομα σκάφη (4)
- Δελτία Τύπου (4)
- Διαγωνισμοί (8)
- Εκθέσεις (2)
- Εναλλακτικά καύσιμα (7)
- Ενέργεια & Περιβάλλον (4)
- Ένοπλες Δυνάμεις (2)
- Επιστήμη (2)
- Επιχειρήσεις (1)
- Έρευνα (4)
- Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο (3)
- Ηλεκτρικά & Υβριδικά πλοία (8)
- Ηλεκτρικά φέρρυ (15)
- Ηλιακά Σκάφη (2)
- Ιστορικές Αναφορές (3)
- Κλιματική αλλαγή (8)
- Κυβερνητικά νέα (3)
- Κυψέλες υδρογόνου (8)
- Λιμένες (1)
- Μαζικές μεταφορές (9)
- Μετατροπές (2)
- Μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων (3)
- Ομιλίες (2)
- Παρουσιάσεις (13)
- Προγράμματα (1)
- Σκάφη αναψυχής (2)
- Σκάφη εργασίας (1)
- Σταθμοί φόρτισης (5)
- Συμμετοχές (5)
- Συνεισφορές (1)
- Συστήματα πρόσδεσης (1)