Ετοιμάστηκε στη Βενετία, το διάταγμα που περιορίζει τους θερμικούς κινητήρες. “Προχωρήστε άμεσα στα ηλεκτρικά”.
Η παραγγελία, η εντολή δηλαδή τελικά έφθασε : απαγόρευση της κυκλοφορία στη Βενετία και όρια κυκλοφορίας για σκάφη με κινητήρες εσωτερικής καύσης και αντικατάσταση τους με σκάφη που φέρουν εναλλακτική τεχνολογία. Προχωρήστε άμεσα στα ηλεκτρικά. Πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι εγκαίρως με μέτρα κατά της ρύπανσης. Πριν απαγορευθεί πλήρως η κίνηση.
Ο καθηγητής Fabio Mozzatto με τις καταγγελίες του προς τη δικαιοσύνη κέρδισε τη μάχη για τον περιορισμό της κυκλοφορίας στη Βενετία. Ο δάσκαλος έγραψε επίσης στον δήμαρχο Luigi Brugnaro , στον Arav και ακόμη στην Unesco πως, « ένα σοβαρό, επαρκές, αποφασιστικό και αποτελεσματικό διάταγμα που προβλέπει μόνιμη πρόσβαση μόνο σε εναλλακτικές μορφές κίνησης στο Rio Novo … ». Αυτη τη εβδομάδα πλέον, συγκεκριμένα τη Δευτέρα 19 Αυγούστου, ο κανόνας έγινε αποδεκτός και τέθηκε σε ισχύ ως διάταγμα. Το διάταγμα, διορίας 60 ημερών, θα διέπει την βενετσιάνικη κυκλοφορία στο Rio Novo – Rio di Ca ‘Foscari , το Rio di Noale , αλλά και στο Μεγάλο Κανάλι και στο Canale di Cannaregio .
Από το διάταγμα εξαιρούνται τα ηλεκτρικά σκάφη
Οι υποχρεώσεις για ιδιοκτήτες σκαφών, μεταφορείς, τουριστικούς πράκτορες με μηχανές εσωτερικής καύσης (ICE) είναι αμέτρητες – εδώ είναι η σύνδεση με το δημοτικό κείμενο με την εντολή – ενώ οι απαγορεύσεις επιτρέπουν τα σκάφη που ” κινούνται με υβριδική ή ηλεκτρική πρόωση / μειωμένες εκπομπές θορύβου και με μηδενική έκλυση ρύπων στην ατμόσφαιρα”. Αυτή τη φορά κερδίζει το δικαίωμα στην υγεία.
Μεταφορείς στα οδοφράγματα
Οι μεταφορείς βρίσκονται σε πολεμική ετοιμότητα και ισχυρίζονται ότι με την απαγόρευση των ταξιδιών για σκάφη με μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμων επομένως προκαλούν περισσότερες επιβλαβείς εκπομπές λόγω της παραγωγής ρεύματος που απαιτείται , κάτι όμως που δεν ισχύει. Ο συλλογισμός τους είναι αυτός, όμως στα πιο εσωτερικά κανάλια το επίπεδο ρύπανσης είναι πολύ υψηλό, περισσότερο υψηλό κι από τον περιφερειακό δρόμο του Mestre .
“Καλύτερα να είσαι ασφαλής από το να ζητάς συγγνώμη“
Το ηθικό μήνυμα του διατάγματος είναι σαφές: για να αποφευχθούν όλες οι αρνητικές συνέπειες που προκαλούνται από ττη σημερινή κυκλοφορία, είναι απαραίτητο να ξεκινήσει το συντομότερο δυνατό ένα σχέδιο για να ενθαρρυνθεί η μετατροπή του στόλου της πόλης, σε κίνηση με ηλεκτρική ενέργεια .
Τους τελευταίους μήνες έχουμε παρακολουθήσει ενδιαφέροντα συνέδρια για το θέμα, χιλιάδες άνθρωποι παρακολούθησαν το Venice Boat Show όπου για πρώτη φορά στην Ιταλία έχουμε δει πολλά ηλεκτρικά σκάφη απο ιταλικά ναυπηγεία . Υπάρχει αναμφισβήτητα ζύμωση. Το περιβαλλοντικό ζήτημα είναι τόσο επείγον που πρέπει να επιταχύνουμε. Δεν επιτρέπεται να μείνουμε απροετοίμαστοι.
Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.
Κατηγορίες
- Partnerships (1)
- Podcast (1)
- Yachts (3)
- Ανακοινώσεις (4)
- Ανακύκλωση (1)
- Αυτόνομα σκάφη (4)
- Δελτία Τύπου (4)
- Διαγωνισμοί (8)
- Εκθέσεις (2)
- Εναλλακτικά καύσιμα (7)
- Ενέργεια & Περιβάλλον (4)
- Ένοπλες Δυνάμεις (2)
- Επιστήμη (2)
- Επιχειρήσεις (2)
- Έρευνα (4)
- Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο (3)
- Ηλεκτρικά & Υβριδικά πλοία (8)
- Ηλεκτρικά φέρρυ (15)
- Ηλιακά Σκάφη (2)
- Ιστορικές Αναφορές (3)
- Κλιματική αλλαγή (8)
- Κυβερνητικά νέα (3)
- Κυψέλες υδρογόνου (8)
- Λιμένες (1)
- Μαζικές μεταφορές (9)
- Μετατροπές (2)
- Μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων (3)
- Ομιλίες (2)
- Παρουσιάσεις (13)
- Προγράμματα (1)
- Σκάφη αναψυχής (2)
- Σκάφη εργασίας (1)
- Σταθμοί φόρτισης (5)
- Συμμετοχές (5)
- Συνεισφορές (1)
- Συστήματα πρόσδεσης (1)