Η DB Schenker θα λειτουργεί αυτόνομο παράκτιο τροφοδότη εμπορευματοκιβωτίων μηδενικών εκπομπών στη Νορβηγία
Ο πάροχος logistics DB Schenker με έδρα τη Γερμανία αποκάλυψε σχέδια για τη λειτουργία ενός παράκτιου πλοίου τροφοδοσίας εμπορευματοκιβωτίων μηδενικών εκπομπών μεταξύ της αποβάθρας Ikornnes και του λιμένα Ålesund στη Νορβηγία.
Το πλήρως ηλεκτρικό σκάφος περιλαμβάνει έναν «μοναδικό σχεδιασμό», καθιστώντας το πρώτο του είδους του στον κόσμο, σύμφωνα με την εταιρεία.
Έχοντας μόλις υπογράψει μια συμφωνία προκαταρκτικής μελέτης, η DB Schenker και οι συνεργάτες της – η νορβηγική εταιρεία επίπλων Ekornes και η συμπατριώτισσα εταιρεία ναυτικής μηχανικής Naval Dynamics, μαζί με τον τεχνολογικό όμιλο της Νορβηγίας Kongsberg και την κοινοπραξία Massterly – έκαναν τα πρώτα βήματα σε ένα φιλόδοξο κοινό έργο αντικαταστήσει τα παραδοσιακά πλοία τροφοδοσίας που χρησιμοποιούνται σε αυτό το τμήμα της νορβηγικής ακτογραμμής.
Ο νέος αυτόνομος και ηλεκτρικός τροφοδότης εμπορευματοκιβωτίων μικρών αποστάσεων αξιοποιεί το concept NDS AutoBarge 250 της Naval Dynamics που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Kongsberg και τη Massterly.
Το σκάφος θα εκτελεί δρομολόγια μεταξύ του λιμανιού της Ekornes, Ikornnes, και του λιμανιού Ålesund, το οποίο εξυπηρετεί τα κύρια θαλάσσια λιμάνια εμπορευμάτων στην Ευρώπη. Το πλοίο θα ολοκληρώσει το ταξίδι των 43 km (23 NM) μέσα σε τρεις ώρες, με ταχύτητα 7,7 κόμβων.
Το σκάφος θα έχει μήκος 50 μέτρα και θα μπορεί να μεταφέρει 300 νεκρούς τόνους φορτίου.
Είναι σχεδιασμένο από την καρίνα και πάνω για αυτόνομη λειτουργία και μηδενικές εκπομπές ρύπων . Θα λειτουργεί χωρίς πλήρωμα, αλλά θα παρακολουθείται και θα ελέγχεται από το προσωπικό του κέντρου απομακρυσμένης λειτουργίας του Massterly (ROC).
Η σχεδιαζόμενη αμφίδρομη λύση επικοινωνίας δεδομένων μεταξύ του σκάφους και του ROC προορίζεται να αλλάξει το παιχνίδι στον τομέα των θαλάσσιων εμπορευματικών μεταφορών.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να εντείνουμε περαιτέρω μια ήδη ισχυρή σχέση με τον πελάτη μας Ekornes. Αυτό το μοναδικό έργο σηματοδοτεί ένα άλλο σημαντικό βήμα προς τις πιο πράσινες αλυσίδες εφοδιασμού και επίσης ταιριάζει απόλυτα με τη συνολική ατζέντα βιωσιμότητας στις θαλάσσιες μεταφορές, όπου αναλαμβάνουμε φιλόδοξα την ηγεσία με τους συνεργάτες μας,» σχολίασε ο Knut Eriksmoen , Διευθύνων Σύμβουλος Νορβηγίας, DB Schenker.
«Εργαζόμαστε συνεχώς για την επίτευξη του στόχου μας να γίνουμε ο κορυφαίος κατασκευαστής επίπλων αειφόρου premium στον κόσμο. Με αυτό το έργο ορόσημο, θα επιτύχουμε τους στόχους βιωσιμότητας χρησιμοποιώντας την πιο καινοτόμο διαθέσιμη τεχνολογία. Η χρήση του αυτόνομου ηλεκτρικού τροφοδότη εμπορευματοκιβωτίων για απευθείας παραλαβή των Stressless προϊόντων μας από τη δική μας αποβάθρα στις Ikornnes σημαίνει ότι το συνολικό μας αποτύπωμα άνθρακα θα μειωθεί σημαντικά. Θα αποκτήσουμε επίσης καλύτερο έλεγχο και μεγαλύτερη ευελιξία με τα δικά μας logistics», δήλωσε ο Roger Lunde , Διευθύνων Σύμβουλος της Ekornes AS.
«Αρχίζουμε να βλέπουμε μια γενική στροφή από τις οδικές μεταφορές εμπορευμάτων –με το σημαντικό αποτύπωμα άνθρακα– προς καθαρές, ενεργειακά αποδοτικές, σύντομες θαλάσσιες μεταφορές εμπορευμάτων. Δεδομένης της πολυετούς τεχνογνωσίας μας στη δημιουργία και την τελειοποίηση συστημάτων για λειτουργίες πλοίων σε κάθε πλαίσιο, είμαστε σε μοναδική θέση να πραγματοποιήσουμε πρωτοποριακή εργασία σε αυτό το έργο. Η KONGSBERG εμπλέκεται επί του παρόντος σε πολλές πλήρως ηλεκτρικές και αυτόνομες επιχειρήσεις πλοίων, συμπεριλαμβανομένων των Yara Birkeland και ASKO. Ανυπομονούμε να συνεισφέρουμε την τεχνογνωσία και την εμπειρία μας σε αυτή τη νέα συνεργασία με την DB Schenker και την Ekornes» , σημείωσε ο Geir Håøy , Διευθύνων Σύμβουλος της Kongsberg ASA.
«Η Kongsberg εμπλέκεται αυτήν τη στιγμή σε πολλές πλήρως ηλεκτρικές και αυτόνομες επιχειρήσεις πλοίων, συμπεριλαμβανομένων των Yara Birkeland και ASKO . Ανυπομονούμε να συνεισφέρουμε την τεχνογνωσία και την εμπειρία μας σε αυτή τη νέα συνεργασία με την DB Schenker και την Ekornes.”
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με την Ekornes και την DB Schenker για να δημιουργήσουμε μια έξυπνη λύση logistics για το εργοστάσιο παραγωγής Ekornes. Το μικρό, πλήρως ηλεκτρικό και ενεργειακά αποδοτικό φορτηγό πλοίο θα σχεδιαστεί για λειτουργίες χωρίς πλήρωμα. Η Masterly θα χειριστεί το σκάφος από το Κέντρο Απομακρυσμένης Επιχείρησής μας. Θεωρούμε πολύ ενδιαφέρον το γεγονός ότι ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους logistics στον κόσμο, η DB Schenker, αναγνωρίζει τα οφέλη που προσφέρει η ναυτιλία χωρίς πλήρωμα, μηδενικών εκπομπών και ελπίζουμε ότι αυτό το έργο θα εμπνεύσει μεγαλύτερο όγκο παρόμοιων σκαφών», Tom Eystø , Διευθύνων Σύμβουλος , είπε αριστοτεχνικά.
«Το AutoBarge 250 Coast Feeder έχει σχεδιαστεί από την καρίνα για αποτελεσματικές και αυτόνομες λειτουργίες μηδενικών εκπομπών. Σε συνεργασία με τη Massterly AS – τον χειριστή και τον τεχνικό διευθυντή του πλοίου – και την Kongsberg Maritime AS – τον πάροχο τεχνολογίας – είμαστε βέβαιοι ότι η DB Schenker και η Ekornes θα έχουν μια βέλτιστη και βιώσιμη αλυσίδα μεταφοράς που θα ανταποκρίνεται στις μελλοντικές απαιτήσεις των πελατών σε όλο τον κόσμο. κόσμο», σημείωσε ο Øystein Jaer, Διευθύνων Σύμβουλος της Naval Dynamics AS .
Σύμφωνα με τους εταίρους του έργου, τα οφέλη εδώ θα είναι πολλά και περιλαμβάνουν μηδενικές εκπομπές ρύπων, ταχύτερες και πιο αποτελεσματικές μεταφορές και μειωμένη κυκλοφορία στους δρόμους. Καθώς οδηγούν στην κλιματική ουδετερότητα, το κοινό συμφέρον των μερών είναι να αποκαλύψουν αυτό το πρωτοποριακό σκάφος στη Νορβηγία και στη συνέχεια να κάνουν τα επόμενα κρίσιμα βήματα προς τα εμπρός, λαμβάνοντας έγκριση από τη Νορβηγική Ναυτιλιακή Αρχή και πιθανώς κυβερνητικά κίνητρα για τις πτυχές της βιωσιμότητας και της τεχνολογίας.
Το κοινό συμφέρον των μερών είναι να αποκαλύψουν αυτό το πρωτοποριακό σκάφος στη Νορβηγία και στη συνέχεια να κάνουν τα επόμενα κρίσιμα βήματα προς τα εμπρός, λαμβάνοντας έγκριση από τη Νορβηγική Ναυτιλιακή Αρχή, και πιθανώς κυβερνητικά κίνητρα για τις πτυχές της βιωσιμότητας και της τεχνολογίας.
Tags In
Κατηγορίες
- Partnerships (1)
- Podcast (1)
- Yachts (3)
- Ανακοινώσεις (4)
- Ανακύκλωση (1)
- Αυτόνομα σκάφη (4)
- Δελτία Τύπου (4)
- Διαγωνισμοί (8)
- Εκθέσεις (2)
- Εναλλακτικά καύσιμα (7)
- Ενέργεια & Περιβάλλον (4)
- Ένοπλες Δυνάμεις (2)
- Επιστήμη (2)
- Επιχειρήσεις (2)
- Έρευνα (4)
- Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο (3)
- Ηλεκτρικά & Υβριδικά πλοία (8)
- Ηλεκτρικά φέρρυ (15)
- Ηλιακά Σκάφη (2)
- Ιστορικές Αναφορές (3)
- Κλιματική αλλαγή (8)
- Κυβερνητικά νέα (3)
- Κυψέλες υδρογόνου (8)
- Λιμένες (1)
- Μαζικές μεταφορές (9)
- Μετατροπές (2)
- Μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων (3)
- Ομιλίες (2)
- Παρουσιάσεις (13)
- Προγράμματα (1)
- Σκάφη αναψυχής (2)
- Σκάφη εργασίας (1)
- Σταθμοί φόρτισης (5)
- Συμμετοχές (5)
- Συνεισφορές (1)
- Συστήματα πρόσδεσης (1)