Το πιο πρόσφατο επεισόδιο του Fully Charged αφορά ένα ηλεκτρικό Φέρρυ, το οποίο αποδεικνύεται ότι είναι η μεγαλύτερη μετατροπή ηλεκτρικού πλοίου στον κόσμο. Άρχισε να λειτουργεί τον Νοέμβριο του 2018.

Είναι εξοπλισμένο με μια τεράστια μπαταρία 4,1 MWh (640 πακέτα) και 6 MW ισχύος (τέσσερις ηλεκτροκινητήρες 1,5 MW ο καθένας) με κινητήρα diesel επί του σκάφους μόνο για έκτακτες ανάγκες.

Το πλοίο λειτουργεί μεταξύ του Helsingborg της Σουηδίας και του Elsinore της Δανίας – μόλις 4 χιλιόμετρα (2,5 μίλια) αλλά κινείται πολύ – 46 μεταβάσεις ανά 24 ώρες (184 km / 114 μίλια) και έως 17.000 το χρόνο!

Η κατανάλωση ενέργειας του πλοίου ξεπερνά κάθε φαντασία καθώς το πακέτο των 4,1 MWh θα διαρκούσε μόνο για 3,5 διαδρομές (14 km / 8,7 μίλια). Ωστόσο, το πλήρωμα φροντίζει να διατηρεί την κατάσταση φόρτισης στο 40-66% της χωρητικότητας της μπαταρίας και υπάρχει ένας γρήγορος φορτιστής σε κάθε πλευρά του ταξιδιού, ώστε η μπαταρία να διαρκεί περισσότερο. Αναμένεται ότι η μπαταρία θα επιζήσει περίπου 5 χρόνια, ίσως περισσότερο, ενώ η περίοδος αποπληρωμής είναι περίπου 8 χρόνια (κατά τη διάρκεια της ζωής της δεύτερης μπαταρίας υποθέτουμε).

Ο αριθμός των μέχρι 17.000 μερικών φορτίσεων (85.000 σε διάστημα 5 ετών) δεν λέει ολόκληρη την ιστορία, καθώς η φόρτιση γίνεται στα 10 KV και στα 600 A, τα οποία μεταφράζονται σε περίπου 6 MW.

Η σύνδεση είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και διαρκεί περίπου 45 δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια, το πλοίο φορτίζεται για συνήθως εννέα λεπτά στη Σουηδία και πέντε λεπτά στη Δανία.