Νικητές Βραβείων Ηλεκτρικών Σκαφών Gustave Trouvé 2021
Συγχαρητήρια στους νικητές των δεύτερων βραβείων Gustave Trouvé για την αριστεία στις ηλεκτρικά σκάφη και τη ναυτιλία- The Gussies.
Αυτή είναι η δεύτερη χρονιά των βραβείων Gussies, και μάλιστα με 100 σκάφη υποψήφια – διπλάσια από τα βραβεία 2020 – είναι μια εντυπωσιακή ένδειξη του πόσο γρήγορα αυξάνεται το ενδιαφέρον για τα ηλεκτρικά σκάφη σε όλο τον κόσμο.
Μια άλλη ένδειξη είναι ότι οι 8 νικητές προέρχονται από 8 διαφορετικές χώρες και τα συστήματα πρόωσης, παραγωγής και αποθήκευσης ενέργειας καλύπτουν σχεδόν όλα τα μη ορυκτά καύσιμα: μπαταρίες, ηλιακά πάνελ, κυψέλες υδρογόνου και ιστιοφόρα με αιολική ενέργεια και με ηλεκτρικούς κινητήρες για βοηθητική χρήση.
Ένα μεγάλο χειροκρότημα σε όλους τους υποψηφίους και τους φιναλίστ
Το χειροκρότημα πρέπει επίσης να επεκταθεί και στους υπόλοιπους συμμετέχοντες και σε όλα τα υποψήφια σκάφη. Τα βραβεία Gussies δημιουργήθηκαν για να προωθήσουν τη βιωσιμότητα και να «αναγνωρίσουν τους εφευρέτες, τους σχεδιαστές, τους κατασκευαστές, τους επιχειρηματίες και τους οραματιστές που σημειώνουν πρόοδο κάθε μέρα για να αναπτύξουν καθαρές, αθόρυβες, τεχνολογίες και σχέδια μηδενικών εκπομπών για τη μείωση της εξάρτησης από τα ορυκτά καύσιμα για τη θαλάσσια πρόωση»
Ευχαριστούμε τη Διεθνή Επιτροπή
Το 2020, οι Gussies αποφασίστηκαν μέσω διαδικτυακής ψηφοφορίας (για λόγους που μπορείτε να φανταστείτε εκείνη την τρελή χρονιά), αλλά αυτό αυξήθηκε με σταθμισμένες ψηφοφορίες από μια ομάδα εκπροσώπων από εθνικές ενώσεις ηλεκτρικών σκαφών και άλλους συναφείς οργανισμούς.
Όλες αυτές οι οργανώσεις προωθούν ενεργά τα ηλεκτρικά σκάφη και τα εναλλακτικά μη ορυκτά καύσιμα και η ιστοσελίδα Plugboats σας ενθαρρύνει να συμμετάσχετε μαζί τους για να απολαύσετε τις υπηρεσίες και τις πληροφορίες που παρέχουν για τα μέλη τους.
Ευχαριστούμε τους :
- The Electric Boat Association (UK)
- The Electric Boat Association of America
- Swiss Association for Zero Emission Boats
- The Electric Boat Organization of Greece – EBA Greece
- The Electric Boat Association of Canada
- The Alternate Fuels Committee of Inland Waterways International
- Venice Agenda 2028 / e-Regatta
Τύμπανα παρακαλώ… οι νικητές του 2021 Gussies!
Ηλεκτρικά σκάφη έως 8 μέτρα / 26 πόδια
Σε παραγωγή
e-Commuter, Cantiere (Boatyard) Ernesto Riva, Ιταλία

Το Ναυπηγείο Cantiere Ernesto Riva ιδρύθηκε το 1771 και φέτος γιόρτασε την επέτειο των δυόμισι αιώνων του κτιρίου ξύλινων σκαφών στην περιοχή της λίμνης της Ιταλίας. Ο μεγάλος εγγονός του ιδρυτή Ernesto, Daniele Riva, οδηγεί τώρα τον διάσημο κατασκευαστή σκαφών στον 21ο αιώνα με ηλεκτρικά σκάφη όπως το εντυπωσιακό και όμορφα κατασκευασμένο ηλεκτρικό σκάφος e-commuter , το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στο Monaco Solar και στο Energy Boat Challenge το 2018.
Εκτός από τον ξύλινο σκαλοπάτι, οι άλλες ηλεκτρικές προσφορές και τα έργα τους περιλαμβάνουν το Elettra, μια κλασική λιμουζίνα νερού (βαπορέτο) που μεταφέρει τους επισκέπτες του Sereno Hotel για πικνίκ και άλλες πολυτελείς εκδρομές, στη διάσημη λίμνη Κόμο της Ιταλίας.
Ηλεκτρικά σκάφη έως 8 μέτρα / 26 πόδια
Στο τμήμα ανάπτυξης
Ηλιακό σκάφος Freepower, Bjurtech, Νορβηγία

Το Freepower είναι η δημιουργία του Martin Bjurman, που πήρε το όνομά του από ένα αυτόνομο σκάφος με την «ελευθερία να πηγαίνει όποτε και οπουδήποτε χωρίς καύσιμο, με ελευθερία να συλλέγει την ενέργεια γύρω μας!» Αρχικά άρχισε να σκέφτεται το έργο όταν έγινε πατέρας το 2012 και οι σκέψεις του στράφηκαν σε τι είδους κόσμο θέλουμε να αφήσουμε για τα παιδιά μας.
Αφού ανέπτυξε και δοκίμασε ένα πρωτότυπο το 2019, η Bjurman λαμβάνει τώρα παραγγελίες για την παράδοση του Freepower το καλοκαίρι του 2022 και οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές των e-boat και solar μπορούν να λάβουν μέρος στο μέλλον του έργου, μέσω μιας εκστρατείας crowdfunding στο Folkeinvest.no.
Ηλεκτρικά σκάφη άνω των 8m / 26 ft
Στο τμήμα παραγωγής
Silent 60, Silent Yachts, Αυστρία

Οι Köhler, είναι πραγματικά πρωτοπόροι ηλεκτρικών σκαφών που ερεύνησαν τις δυνατότητες για σκάφη μη ορυκτών καυσίμων από το 2004 και έπλεαν για 5 χρόνια και 15.000 NM πριν κατασκευάσουν το πρώτο πλήρως αυτόνομο και καθαρά ηλιακό τροφοδοτικό καταμαράν, Solarwave 46, το 2009. Το 2018 το ηλιακό τους SILENT 64 διέσχισε τον Ατλαντικό Ωκεανό με τη δύναμη του ήλιου και το Silent-Yachts έχει πλέον μια πλήρη γκάμα γατών που δεν έχουν εκπομπές.
Το Silent 60 είναι το πιο δημοφιλές μοντέλο και όχι μόνο για τους ψηφοφόρους των βραβείων Gussies. Η εταιρεία πρόσθεσε μια δεύτερη γραμμή παραγωγής στις αρχές του 2021 για να καλύψει τη ζήτηση και τώρα έχει την ικανότητα να κατασκευάζει 15 Silent 60s ετησίως.
Ηλεκτρικά σκάφη άνω των 8 μέτρων / 26 πόδια
Στο τμήμα ανάπτυξης
Aquon One, Swiss Sustainable Yachts, Ελβετία

Το Aquon One είναι ο πρώτος νικητής του Gustave Trouvé που ενσωματώνει υδρογόνο στο σύστημα αποθήκευσης και πρόωσης ενέργειας. Χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ενέργεια από τα ηλιακά πάνελ του τελευταίου ορόφου για την παραγωγή υδρογόνου από αφαλατωμένο θαλασσινό νερό, το αέριο συμπιέζεται για αποθήκευση, επιτρέποντας στους δίδυμους ηλεκτρικούς κινητήρες 100kW και τους χώρους διαβίωσης του καταμαράν 19,5m / 68ft να τροφοδοτούνται από κυψέλη καυσίμου ή / και ιόντων λιθίου μπαταρία. Ο ιστότοπος του Aquon έχει τυπικά παραδείγματα χρήσης.
Ένα έξυπνο σύστημα διαχείρισης ενέργειας παρακολουθεί τα πάντα, συμπεριλαμβανομένων των έξυπνων οικιακών τεχνολογιών και των συσκευών με δυνατότητα IoT σε όλο το χώρο των 250 τ.μ. (2.700 τετραγωνικά πόδια).
Ηλεκτρικά σκάφη σχεδιασμένα για επιβάτες που πληρώνουν
Στο τμήμα λειτουργίας
The Maid of the Mist, ΗΠΑ

Ίσως να μην υπάρχει καλύτερη απόδειξη για τις δυνατότητες και την αξιοπιστία της ηλεκτρικής πρόωσης από το νέο πλοίο Maid of the Mist (που κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του 2020) που μπορεί να μεταφέρει για μια κυκλική βόλτα έως 600 άτομα μέχρι τους καταρράκτες του Νιαγάρα και μετά να απομακρυνθεί από εκεί, με την ισχύ αναγέννησης των μπαταριών να δημιουργείτε από 600.000 γαλόνια (2,25 εκατομμύρια λίτρα) νερού που πέφτουν κάθε δευτερόλεπτο.
Οι δίδυμοι κινητήρες μπορούν να φτάσουν σε ισχύ 400kW, με ένα σύστημα διαχείρισης ισχύος και ενέργειας της ABB που παρέχει συνολική χωρητικότητα αποθήκευσης 316 kWh και οι μπαταρίες επαναφορτίζονται μετά από κάθε ταξίδι με καθαρό ηλεκτρικό ρεύμα που παράγεται από… τους Καταρράκτες του Νιαγάρα!
Ηλεκτρικά σκάφη σχεδιασμένα για επιβάτες που πληρώνουν
Στο τμήμα ανάπτυξης
Zero Emission Double Ended Ferry, Lamarca Engenharia, Βραζιλία

Η Lamarcha Engenharia (Μηχανική) είναι μια ομάδα συνδεδεμένων επαγγελματιών στη Βραζιλία που εργάζονται στη ναυπηγική βιομηχανία για πάνω από 40 χρόνια σε όλα, από δεξαμενόπλοια έως υπεράκτιες πλατφόρμες έως στρατιωτικά πλοία, ρυμουλκά επιβατηγά πλοία και σκάφη αναψυχής.
Αυτό το αμφίπλευρο πορθμείο 38m / 125′ μαζί με ηλεκτρικούς κινητήρες και προωθητές αζιμουθίου έχει σχεδιαστεί για να μεταφέρει μεταφορείς στη Florianópolis της Βραζιλίας.
Το σκάφος θα είναι κατασκευασμένο από υλικά πλήρως ανακυκλώσιμα στο τέλος του κύκλου ζωής του και ο σχεδιασμός περιλαμβάνει πλωτούς σταθμούς σύνδεσης με στέγες καλυμμένες με ηλιακά πάνελ.
Ηλεκτρικά σκάφη προσαρμοσμένα / DIY
IRON, ecomarine, Μπαγκλαντές

Το πρώτο έργο από το ecomarine της Ντάκα του Μπαγκλαντές, το IRON είναι ένα σύνθετο ηλιακό καταμαράν 20,5m / 67 ft κατασκευασμένο με 6 καμπίνες επιβατών και χρησιμοποιείται για τουριστικές κρουαζιέρες τεχνητά πλημμυρισμένων λεκανών απορροής ποταμών σε μια περιβαλλοντικά ευαίσθητη περιοχή της χώρας.
Τροφοδοτείται πλήρως από ηλιακά πάνελ στον τελευταίο όροφο και συστοιχίες μπαταριών, το IRON έχει σχεδιαστεί με ένα καινοτόμο κύτος για να είναι εξαιρετικά ενεργειακά αποδοτικό για μεγάλες ταχύτητες έως και 12 kmh όταν χρησιμοποιεί μόνο έναν από τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες 8kW.
Ηλεκτρικά ιστιοφόρα
SunReef 60E, SunReef Yachts, Πολωνία

Φαίνεται πλέον χρήσιμο το ότι ο Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της SunReef Yachts, Francis Lapp, είχε μια μακρά και διακεκριμένη καριέρα στον τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας και της ηλεκτρολογικής κατασκευής πριν στρέψει το 2003 στο σχεδιασμό και την κατασκευή μεγάλων, προσαρμοσμένων, πολυτελών πολυκαταστημάτων. Η SunReef είναι πλέον μία από τις κορυφαίες παγκοσμίως μάρκες τόσο σε καταμαράν ισχύος όσο και σε πανιά.
Η ηλεκτρική πρόωση έγινε μεγάλο μέρος του χαρτοφυλακίου της SunReef με την παρουσίαση των μοντέλων Eco και του SunReef 60 E κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ Cannes Yachting 2019. Το 60 E διαθέτει δίδυμους κινητήρες 75 kW και συστοιχίες μπαταριών 80kWh μαζί με μια στέγη-πλατφόρμα (bimini) από ανθρακονήματα με ενσωματωμένα καμπύλα ηλιακά πάνελ που παράγει 4,5 kW ηλεκτρικής ενέργειας. ;Iνες άνθρακα χρησιμοποιούνται επίσης για τον ιστό και τον βραχίονα.
Τa βραβεία Gussies 2021 είχαν μεγάλη επιτυχία και η Διεθνής Επιτροπή συζητά ήδη τρόπους ώστε να τα κάνει ακόμα μεγαλύτερα και καλύτερα για το 2022, που θα είναι η 120η επέτειος από το θάνατο του Gustave Trouvé, του εφευρέτη του πρώτου ηλεκτρικού ποδηλάτου στον κόσμο και της εξωλέμβιας μηχανής σκαφών.
Συναρπαστικά πράγματα συμβαίνουν καθημερινά σε ηλεκτρικά σκάφη και βαρκάδα.
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο της EBA Ελλάδας για να μην χάσετε τίποτα.
Tags In
Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Κατηγορίες
- Electric Vessels (1)
- Partnerships (1)
- Podcast (1)
- Yachts (3)
- Άλλες χώρες (2)
- Ανακοινώσεις (4)
- Ανακύκλωση (1)
- Αυτόνομα σκάφη (4)
- Δελτία Τύπου (4)
- Διαγωνισμοί (8)
- Εκθέσεις (2)
- Εναλλακτικά καύσιμα (7)
- Ενέργεια & Περιβάλλον (4)
- Ένοπλες Δυνάμεις (2)
- Επιστήμη (2)
- Επιχειρήσεις (2)
- Έρευνα (4)
- Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο (3)
- Ηλεκτρικά & Υβριδικά πλοία (14)
- Ηλεκτρικά Ρυμουλκά (1)
- Ηλεκτρικά φέρρυ (16)
- Ηλιακά Σκάφη (2)
- Ιστορικές Αναφορές (3)
- Κλιματική αλλαγή (8)
- Κυβερνητικά νέα (3)
- Κυψέλες υδρογόνου (8)
- Λιμένες (1)
- Μαζικές μεταφορές (10)
- Μετατροπές (2)
- Μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων (3)
- Ομιλίες (2)
- Παρουσιάσεις (13)
- Πολιτική (1)
- Προγράμματα (1)
- Σκάφη αναψυχής (2)
- Σκάφη εργασίας (1)
- Σταθμοί φόρτισης (5)
- Συμμετοχές (5)
- Συνεισφορές (1)
- Συστήματα πρόσδεσης (1)