Tο πρώτο υβριδικό πλοίο της Ασίας προαναγγέλλει καθαρότερα θαλάσσια ταξίδια
Στην πόλη Kaohsiung της Ταϊβάν έχει ξεκινήσει ένα νέο υβριδικό πλοίο, το οποίο έχει ως στόχο τη μείωση του φαινομένου του θερμοκηπίου αλλά και των εκπομπών του ντίζελ, στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών σε ολόκληρη την περιοχή.
Στην Kaohsiung ξανάρχισε πρόσφατα τα δρομολόγια προς στο νησί Cijin, το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο, εφοδιασμένο με ένα ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης της Visedo Marine για την αντικατάσταση του αρχικού κινητήρα ντίζελ. Είναι το πρώτο υβριδικό-ηλεκτρικό πλοίο της Ασίας και προάγγελος των όσων έπονται, καθώς σε περίπτωση επιτυχίας, η κυβέρνηση της πόλης Kaohsiung σχεδιάζει να αναβαθμιστεί όλο το υπόλοιπο του ντίζελ στόλου της, για να βοηθήσει στη μείωση των επιπέδων της ρύπανσης γύρω από το μεγαλύτερο λιμάνι της Ταϊβάν.
Η Visedo, μια φινλανδική εταιρεία κατασκευαστής των ηλεκτρικών κινητήρων για τα θαλάσσια σκάφη, συνεργάστηκε με τον Βιομηχανικό τομέα Πλοίων και Ωκεανών R& D Τμήμα της Ταϊβάν, επίσης γνωστή και ως SOIC, για να ολοκληρωθεί ο εξοπλισμός.
Το νέο e-πλοίο της Kaohsiung, το Ferry – Ευτυχία, θα μειώσει κατά το ήμισυ την καθημερινή κατανάλωση καυσίμου, καθώς μεταφέρει 15.000 επιβάτες καθημερινά στο νησί Cijin, έναν δημοφιλή τουριστικό προορισμό στην Ταϊβάν, με κορυφαία ταχύτητα, εκείνη των εννέα (9) κόμβων.
Με αναχώρηση από το λιμάνι κάθε 15 λεπτά, το πλοίο θα βοηθήσει να μοιραστούν τα οκτώ εκατομμύρια επιβάτες κάθε χρόνου, που διασχίζουν τη διαδρομή των 650 μέτρων. Υπολογίζεται ότι η ηλεκτροκίνηση θα εξοικονομήσει περισσότερα από 25.000 λίτρα καυσίμου κάθε χρόνο.
Η Visedo εφοδίασε το 100 τόνων και 23 μέτρων σκάφος με ηλεκτρικό σύστημα για να αντικαταστήσει τον αρχικό κινητήρα diesel των 300hp. Ο κινητήρας σχεδιάστηκε για να εξασφαλίσει καθαρή ηλεκτρική πλεύση για το ήμισυ του χρόνου λειτουργίας του πλοίου? με γρήγορη φόρτιση στην ακτή, όμως αυτό το ποσοστό μπορεί να είναι και υψηλότερο.
Ο CEO Kimmo Rauma της Visedo είπε, «Δεδομένης της γεωγραφίας, τα ferry είναι μια λειτουργία ζωτικής σημασίας των δημόσιων μεταφορών σε όλη την Ανατολική και Νοτιοανατολική Ασία, αλλά είναι και η πιο κοστοβόρα πρακτική ενέργειας ανά χιλιόμετρο ταξιδιού. Μέχρι τώρα, τα φέρρυ με ντίζελ ήταν ένα βρώμικο αλλά απαραίτητο μέρος της ζωής που φιλοξενείτε γύρω από την Kaohsiung.
“H Visedo έχει αναπτύξει μια οικονομικά αποδοτική και αποτελεσματική εναλλακτική λύση, έτσι ώστε αντί να περιμένει μέχρι η ωφέλιμη διάρκεια ζωής του πλοίου να τελειώσει, τα λιμάνια των πόλεων μπορούν να ανταλλάξουν τους θορυβώδης, βρώμικους και ακριβούς κινητήρες ντίζελ με αθόρυβους ηλεκτρικούς κινητήρες που είναι πιο αποτελεσματικοί, που μπορούν να μειώσουν κατά το ήμισυ το κόστος των καυσίμων και δεν εκπέμπουν καπνούς ή ρύπανση πετρελαίου. “
Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.
Κατηγορίες
- Partnerships (1)
- Podcast (1)
- Yachts (3)
- Ανακοινώσεις (4)
- Ανακύκλωση (1)
- Αυτόνομα σκάφη (4)
- Δελτία Τύπου (4)
- Διαγωνισμοί (8)
- Εκθέσεις (2)
- Εναλλακτικά καύσιμα (7)
- Ενέργεια & Περιβάλλον (4)
- Ένοπλες Δυνάμεις (2)
- Επιστήμη (2)
- Επιχειρήσεις (2)
- Έρευνα (4)
- Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο (3)
- Ηλεκτρικά & Υβριδικά πλοία (8)
- Ηλεκτρικά φέρρυ (15)
- Ηλιακά Σκάφη (2)
- Ιστορικές Αναφορές (3)
- Κλιματική αλλαγή (8)
- Κυβερνητικά νέα (3)
- Κυψέλες υδρογόνου (8)
- Λιμένες (1)
- Μαζικές μεταφορές (9)
- Μετατροπές (2)
- Μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων (3)
- Ομιλίες (2)
- Παρουσιάσεις (13)
- Προγράμματα (1)
- Σκάφη αναψυχής (2)
- Σκάφη εργασίας (1)
- Σταθμοί φόρτισης (5)
- Συμμετοχές (5)
- Συνεισφορές (1)
- Συστήματα πρόσδεσης (1)