Το AQUA, ένα γρήγορος φορτιστής για σκάφη, φτάνει στα λιμάνια. Μια πραγματικότητα μεταξύ της Γαλλικής Ριβιέρας και της Βόρειας Ιταλίας (συμπεριλαμβανομένης της Βενετίας) όπου 8 έχουν εγκατασταθεί και άλλες 20 εγκαταστάσεις προγραμματίζονται φέτος.

Με πολλή δύναμη και ιταλική σχεδίαση, η σύμβαση που υπογράφηκε από το στούντιο Borromeode Silva στο Μιλάνο και στοχεύει επίσης στη βιωσιμότητα χάρη στη χρήση 75% ανακυκλωμένου αλουμίνιου , το περισσότερο από το οποίο προέρχονται από τον καταναλωτή.

Aqua 75 και 150 kW

Οι φορτιστές αυτού του δικτύου θα παρέχουν μια επαναφόρτιση DC που ξεκινά από 25kW έως την γρήγορη φόρτιση 150kW . Το Aqua 75 εγκαταστάθηκε στο Ventimiglia από το Club de Monaco. Το Aqua 150, το πρώτο που αναπτύχθηκε ειδικά για τον θαλάσσιο τομέα, παρουσιάστηκε στη Βενετία . Επίσης, στη λιμνοθάλασσα, εγκαταστάθηκε ένας φορτιστής 75 kW DC Aqua75 στο νησί Certosa , σε μια προβλήτα στη μαρίνα ανοιχτός για το κοινό και διαθέσιμος σε όλους.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Aqua 150

Πόσο γρήγορα φορτίζουν…

Το Aqua75 διαθέτει μια θύρα CCS Combo 2 και (για τώρα) μια υποδοχή CHAdeMO και μπορεί να φορτίσει έως και 75 kW ισχύος μέσω ενός βύσματος. Αυτό μεταφράζεται σε περίπου 25-30 λεπτά χρόνου φόρτισης για ένα σκάφος με μπαταρία 40 kWh , 10-15 λεπτά για ένα σκάφος 20 kWh και έως 10 λεπτά για μικρότερες μπαταρίες – οι οποίες, ωστόσο, τείνουν να μην επαναφορτίζονται σε DC έως 75 kW.

Το Aqua150 είναι εξοπλισμένο με δύο βύσματα CCS Combo 2 και μπορεί ταυτόχρονα να φορτίσει δύο σκάφη έως 75 kW με τι; 2 υποδοχές του, για συνολική ισχύ 150 kW. Μια επιλογή που γίνεται για την επαναφόρτιση δύο ηλεκτρικών σκαφών ταυτόχρονα, ή ενός σκάφους που τοποθετεί δύο μπαταρίες (για παράδειγμα Vita Yachts ). Στην περίπτωση των Vita Yachts (με δύο μπαταρίες περίπου 120 kWh ) χρειάζονται περίπου 50 λεπτά για την επαναφόρτιση του 80% των μπαταριών .

Από το Μονακό στο Ventimiglia με ηλεκτρικό σκάφος

Η Aqua πιστεύει στην ανάπτυξη των ηλεκτρικών σκαφών: « Αναμένετει κύκλο εργασιών άνω των 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2027 ». Η εταιρεία ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στη Γαλλία, πάνω από την Κυανή Ακτή και τώρα φτάνει στην Ιταλία: “Η υπερδύναμη AQUA συνδέει το Yacht Club de Monaco με την ολοκαίνουργια Marina Cala del Forte – Ventimiglia στην Ιταλία με την εγκατάσταση ενός πλήρως σχεδιασμένου φορτιστή για τη θάλασσα “.

Aqua superPower’s στο Cala del Forte

Σχεδόν μια νέα επέκταση του λιμένα Monegasque: «Το Cala del Forte είναι ένα έργο που ανήκει και σχεδιάζεται από το SMIP (Société Monégasque Internationale Portuaire) του λιμένα του Μονακό». Θέλουμε να επεκτείνουμε την εταιρεία, να προωθήσουμε τη διασυνοριακή συνεργασία και να «διαδώσουμε την οικολογικά βιώσιμη φιλοσοφία διαχείρισης λιμένων ».

Monaco-Ventimiglia ηλεκτρικά : “Το λιμάνι έχει σχεδιαστεί για να συνδέει το Μονακό με το Cala del Forte και το Ventimiglia με ηλεκτρική ναυτική τεχνολογία . Το AQUA superPower παρέχει τη γρήγορη και προσιτή υπηρεσία και υποδομή για εμπορικά και ψυχαγωγικά ηλεκτρικά σκάφη. Πρέπει να μπορούν να κινηθούν μεταξύ δύο τοποθεσιών “.

Εργαστήριο αειφορίας του Μονάχου, επίσης με φοιτητές της Μπολόνια

Οι στήλες Aqua δεύτερης γενιάς στο Montecarlo

Όσον αφορά τις αυξανόμενες στενές σχέσεις μεταξύ Μονακό και Ιταλίας στον τομέα της αειφορίας, θυμόμαστε το Energy Boat  που προσελκύει μηχανικούς και σκάφη από όλο τον κόσμο. «Το Montecarlo έχει γίνει το πιο σημαντικό εργαστήριο αειφορίας», όπως λέει η Raffaele Chiulli , πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Ιστιοπλοϊκών Σκαφών (UIM).

Στο Μονακό το μέλλον χτίζεται και στο Energy Boat Italy ξεχωρίζει. Ξεκινώντας με την ομάδα UniBoAT από το Πανεπιστήμιο της Μπολόνια ήταν το καλύτερο σκάφος στην κατηγορία Energy. Ακολούθησε η Ολλανδική-Monegasque E-Racing Team και η Γαλλική Capgemini Engineering . Στην κατηγορία Open Sea η ομάδα της Hynova (Γαλλία) επικράτησε , ακολουθούμενη από το Monegasque Lanéva Boats και την Candela . Τέλος, η Sunflare Solar Team (Ολλανδία) κυριάρχησε στο Solar Class μπροστά από το  Swiss Solar Boat και το HAN solar Boat .