Το δεύτερο νέο υβριδικό πλοίο από τη Scandlines για τη διαδρομή Rostock-Gedser στη Δανία, M / V της Κοπεγχάγης, έχει εισέλθει επισήμως σε λειτουργία.

Το M/V Κοπεγχάγη αντικαθιστά M/V Kronprins Frederik, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί ως αναπληρωματικό πλοίο αντικατάστασης, στα δρομολόγια Ρόστοκ-Gedser και Puttgarden-Rødby. Με ένα επιπλέον πλοίο, το οποίο μπορεί να αναπτυχθεί και στις δύο διαδρομές, η Scandlines λέει ότι θα εξασφαλιστεί η συνολική χωρητικότητα και η σταθερότητα των χρονοδιαγραμμάτων.

«Είμαι χαρούμενος που τώρα μπορούμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας αυτό το υπέροχο σκάφος, το οποίο μαζί με την αδελφή του πλοίου M/V Berlin, είναι το μεγαλύτερο υβριδικό πλοίο στον κόσμο», δήλωσε ο Søren Poulsgaard Jensen, Διευθύνων Σύμβουλος της Scandlines. «Τα νέα δρομολόγια πλοίων αντιπροσωπεύουν μια επένδυση άνω των US $ 148m ανά σκάφος και είναι μια σημαντική αναβάθμιση της κεντρικής και ανατολικής διαδρόμου μεταφορών μεταξύ της ηπειρωτικής Ευρώπης και της Σκανδιναβίας.”

Μαζί με την MaK / Caterpillar, τον κατασκευαστή του ντίζελ-ηλεκτρικό κινητήρα των πλοίων, η Scandlines έκρινε ως αναγκαία την ανακατασκευή των συστημάτων ψεκασμού των κινητήρων των M/V Κοπεγχάγης και Μ/V του Βερολίνου.  Οι νέοι κινητήρες παραδόθηκαν στις αρχές του Ιανουαρίου του 2017 και τα δύο σκάφη έχουν πλέον μετατραπεί.